Stick It To The World

Stick It To The World

Grays Hockey is een merk doordrenkt van historie, dat 'swerelds beste spelers bedient sinds 1890. Met een voortdurende focus op het ontwikkelen van de beste hockeyspullen op de markt voor een nieuwe generatie spelers, zijn we enthousiast om onze nieuwe campagne te lanceren - Stick It To The World.

Wij ademen hockey, dus we weten wat spelers doormaken - van uitdagingen op weg naar grootsheid, tot wat elke verhaal uniek maakt, van clubhockey tot de Olympische Spelen. Met een mix van samengestelde en door gebruikers gegenereerde inhoud zal Grays laten zien - via sociale media en ervaringsgerichte marketing - hoe onze spelers "de wereld aanpakken", met behulp van hun karakter, vastberadenheid en vaardigheid. Unieke verhalen, levendige graphics en roadshow-evenementen om spelers jong en oud eraan te herinneren dat de oranje flits meer is dan alleen een afbeelding op een stick - het is een belofte van zowel ons als de spelers die voor ons kiezen - om alleen het beste te vertrouwen.

Topspelers die al in de campagne zijn opgenomen, zijn Zach Wallace, Steijn van Heijningen & Kyra Fortuin. De campagne zal onze best-in-class AC-serie, GR-serie, nieuwe AeroCage en Raid-schoeisel en nieuwe Elite-doeluitrusting laten zien.